BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 21, 2011

Bye ! Kau pun takk nakk dahh kann ? tengokk muke aku nihh .


annas
kite da takde apeape da kan ?
thanks !
sebab awak penah muncul dalam idup saya
bukan saye yang nakk awk pegi
dan awak pun takk nak kan ?
saye faham awk kene buad pilihan.
dan awk trpksa pilih | yana |
annas ?
tapi takpe lah
saye doakan awk dan | yana  bahagie okeh ?
sedih ?
ntah.
memang sedih
tapi kite kene truskan hidup kan ?
tapi satu je saye mintak
tolong tolong tolong
jangan penah muncul dalam idup saye lagi !
saye merayu !
and | yana | thanks sebab buad aku camni
kau da dapat ape yang kau nak kan ?
jadi kau pun boleh blah dari idup aku
kau da buang fb dye
bagus sngat kan ?
sebab kau takut aku ambik dye ?
kau sanggup datang skola aku semata mata nak suruh aku jangan kacau annas
ape motifnye ?
bukan aku yang cari dye | yana |
kami dah takde ape ape dah
knape la kau payah sngat na faham
mmg aku faham perasaan kau bile kene tipu
sakit hati kan ?
abih aku nie ?
tak sakit hati ?
aku nie lagi la .
skrg krg hilang tak tahu ke mane ?
knape da pnat buad aku cmni
aku akn ingt smpai bile bile ape y korng da buad
timekaseh 4 everything !
bile korang da buad camni kat aku.
memang sampai mati aku benci korang !
faham ?


 B Y E !

www.tips-fb.com
Tenkiu Kacak , Cantek Foe Reading ! Muahh Sikett

100% Hak Milik Erny Syafiqha , Tenkiu !