BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 1, 2011

waaaa ! exam mid year ! kemain SENANG nye soaln !


hyeeee , nakk cakak nihh ,
bile sebut pasal exam jee sume gaye nakk trcabut dakk kaki masing masing ?
aku ? lagi lahh , bukann kaki je sume anggota badn daaa .
exam mid year mean mesti ade hari mawaddah tuhh 
alla yang mak bapak wan atok aki datang tengok rezak .
baaasaa ! gone nihh jwab dahh lahhh gayee tuuttt jeee
malu lahhh mama nanti rezakk terukk kodd --'
ahhh !
yang palng segan , malu dan sebagainye lahh haishh !
ofkos lahh ADDMATH kan kan ?
jwb ntah ape ape dahh waktu tuhh
sbb fkr nakk siap cepat jee .
kerr ade somebody nakk cakak katt aku yang addmath tuhh easy ?
woooo ,wooo , hebadd lahh kau kalau kate addmath senang 
mesti makan Semut Setangki dakk ?
menangis lahh cegu aku tengok kertas soalan tuhh .
haiyaaa , choiii maaaaa !
menangis aku jawab paper addmath hari tuhh bhaiii .
aku rase nakk *ponyok jeee paper tuhhh .
soalan first takk tahu , kedua , ketiga dan next next lagi lahh .
haaaa . entah lahh . skrng tekad , nekad dan mekad untuk pasrah jeee
menerime rezak mid yearr .
yang laen aku rase okehh koddd ( * muke confuse ngan statment sndri )
okeyyyy . penadd menulis , byeeee : ))



www.tips-fb.com
Tenkiu Kacak , Cantek Foe Reading ! Muahh Sikett

100% Hak Milik Erny Syafiqha , Tenkiu !