BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 9, 2011

okayy . fine ! nihh last aku post pasal kau ,


okayy okayy
mmg aku sedih nak cakak bende nihh .
( * haruslah aku sedih , aku perempuan kan ? perempuan yang lemah )
( * cehh , ayat bodek minte simpati . buuuuuu ! )
tapi nih aku saje jee buadd ayat yang garang garang .
padahal dalam hati ade pokok kaktus .
but sbelum nakk buadd ayat garang nihh nakk flashback jap ,
dulu swidd jee kan teman aku pergi beli kain tudung kat kamdar ( * nakk jugak sebut ) .
dahh lahh kedai tuhh kat bandar atas , patut nye dye tunggu jugak .
tapi aku nihh memang banyak songeh siket , suruh jugak jemput aku lau pun jalan kaki jee .
padahal sian dye dahh lahh penadd penadd baru lepas training ragbi ,
turun jugakk kat bandar bawah sebab nakk teman aku .
terpaksa layan kerenah aku yang sememangnye kanak kanak lagi nihh .
sorry awak . memang awak sorang jee yang bolehh faham * erny syafiqha nihh .
orang lain memang takk akann bolehh tahan , confem .
sesedap tomyam jee kan aku maroh maroh dye sebab lambat .
tapi dye diam jee .
sorry sorryy sorry again .
macam dye nakk maafkan aku jee .
kesian dye , tapi perlu kerr .
salah aku kerr sume nihh .
ahhh . bongok nye .
dye mesej aku
he says that dye dahh jumpe orang laen
faham ?
pengganti aku ( * halah nakk jugakk aku sebut )
okayy skrng aku dahh start ayat garang .
fine , taniah lahh aku cakak kat kau .
takk perlu bagitahu sape girl malang tuhh .
sape yangg berjaye bukak pintu hati kau tuhh .
aku haram kesah nyerr .
jeles .
peduli hape aku jeles ke takk .
life kau , cara kau 
soo suke hati kau lahh nakk buadd ape .
and its mean aku punn takk yahh lahh susah susah kan tangan aku 
nakk app kau balik kan kan ?
kau punn bolehh lahh buang number fon aku tuhh tukarr dngan gundik baru kauu .
dan jangan lahh gedik gedik dahh nakk mesej aku kerr nakk call aku kerr lepas nihh .
sebab lepas kau bagitahu aku satu pengumuman yang takk disangka sangka tuhh .
aku mmg jadi kepala batu , hati batu . dan semua nye lahh yang batu .
takk payah nakk sebuk sebukk mesej aku kalau ade mase terluang ker terbuang kerr .
ahh . takk payah .
dann aku memang sengaje nakk bagitahu kau 
yang aku dahh buang number kau , mesej kau , and delete kau dalam list friend request aku sekali 
dan kau dahh berjaye buadd aku 100 % benci kau lahh laki .
yeayyy !
aku tade mase dahh nakk nanges sebab kau .
buang air mate jee . baek simpan untukk tengok filem LBS 2 .
ahhh . its hard to me nakk lalui sume nihh .
nampak jee aku happy , gelak gelak bile aku keluar ke hape .
tapi sebenarnye aku jee yang boleh memahami diri sendiri nihh .
i know nobody perpect in this world , even i punn .
butt buadd ape gaduh gaduh right .
jgn cakak aku suke cri psal okayy ?
bile aku nakk berbaik jee , kau mule lahh
off fon lahh , takk reply mesej lahh .
baekk takk yahh pakai henfon , buang jee kat tepi parit tuhh .
pastuhh kau mule lahh send mesej yang bukan bukan
* tolong lahh anas nakk erni benci anas
for what this mesej .
soo . terbukti yang kau memang dahh delete name aku dalam hati kau tuhh .
sokeyy .
aku takk kan memaksa dan mmg takk suke memaksa
kau ade own privcy kau , i respect that .
ahh . and listen ,
kau bukan sape sape dahh dalam hidup aku from right now .
aku dahh delete name kau * abdullah annas mohammad | dalam hati aku nihh .
( * cehh . menipu hati sendiri . sayang lagi sebenarnye kan kan ? aku mmg suke menipu hati sendiri )
kalau kau bukak blog aku nihh . dan bace lantak kau lahh .
( * kau mmg suke bukak blog aku nihh kan , adik beradik dgn yana tuhh )
dahh lahh cakak panjang punn takk gune dahh .
baek aku fokus pada study aku
okayy lahh .
bye . assalamualaikum
( * kalau aku panjang umur pun aku takk nakk jumpe kau dahh )




life is goes on ,
even i fail
i must through it







www.tips-fb.com
Tenkiu Kacak , Cantek Foe Reading ! Muahh Sikett

100% Hak Milik Erny Syafiqha , Tenkiu !