BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 9, 2011

heyy , dahh berhabukk kann blog nihh tak berupdate : ))


malas
itu jee yang bolehh cakak buadd mase nihh 
sume bende aku malas nakk buad 
kenape ?
suka hati aku lahh .
aku duduk ostel , so takk selalu on . kene mengadap buku jee 24 jam .
bla , bla , bla ,
okayy , sebenarnye aku nakk citer pasal laen nihh 
tadi my mama buadd kenduri cukul jambul untuk my nephew . 
airish . full name takk ingat *
sooo . penadd sngt layan tetamu tadi 
( cehh . kencing lebih . )
siyes , tapi aku lebih banyak mengisi masa yang terbuang tadi kat dalam bilik layan muka buka 
biase lahh perempuan kene lahh duduk dalam bilik .
mane bolehh keluar senje-2 , tibekan .
okayy stop before aku merepek tahap king kong 
BYE <3



www.tips-fb.com
Tenkiu Kacak , Cantek Foe Reading ! Muahh Sikett

100% Hak Milik Erny Syafiqha , Tenkiu !